rq r nie..

rq r nie..
huhuhu

Wednesday, October 6, 2010

my favrt kartun...

aku rasa sume orang pon taw n tgk kartun nie..doremon..mmg aku ske giler r kartun nie..dr zaman jahiliyah ag kowt dr aku kecik membawak r smpay kew beso aku memang xkan mis punyer cite doremon nie..n aku gak da berjaya mengumpul koleksi vcd doremon2 yg lama n terkini..lantak r org nk kate aku cam bebudak kew janji aku ske lantak r..aku rasa org tua pon layan gak kartun nie..al maklum r anak2 tgk mak bpk tumpang r skali ye x??hehehe
 bukan  setakat cite2 dye jep aku kumpul ngn komik dye skali pon aku adew..pendek kate memang sumenye doremon r..huhuhu..apew pon kowank mesty tgk jgk an??xdew kartun yang ag besh slain doremon mmg kartun no.1 didunia....hahaha

NO. 2 NNJA BOY NIMTAMA

sebab n kenapa aku suke kartun nie sebab cite dye memang kelakar gile kowt..ag klakar dr nabil raja lawak 2..huhuhu...cite mengisahkan plajar2 skolah ninja yang xabis2 dgn kenakalannyer n asyik wat kecoh jew n menyusahkn guru mereka...antara watak pentingnyer ialah shinbei,rantaro n kirimaru..mereka nie r yg slalu wat kecoh..shinbei sorang yang kuat makan n slalu mengeluarkan hingus,rantaro seorang yg bijak r ckit dr kirimaru n shinbei n kirimaru seorg budak mata duitan..keja dye nak upah jep.




memang rugi sangat r kalo korang x tengok cite nie...memang besh n lawak giler...silap ary bulan korang         pon ley sengal skali tgk cite nie..huhuuuhu

                                                           NO. 3 HAGEMARU

kartun yang nie aku suke sebab budak botak nie memang nakal n kedekut tahap gaban punyer r..dye n family dye ag kedekut dr haji bakhil bin kedekut...hahahaha..korang ley tgk kartun nie kat astro ceria k??



            kalo kowank xcaya citer nie besh kowank tengok r sendiri k??hehehe...

                                                             NO.4 NARUTO
ha yang nie memang da sebati sangat r ngan aku...sebab 2 orang kate aku pon da macam naruto..dengan rambutnyer..ngan sarung tgn n key at pale dye pon aku adew..aku memang ske giler antara kartun action yg aku suke..kalo aku nk citer sume memang xbis punyer r..huhuhu







 k r sampy cnie jep..byebye...







No comments:

Post a Comment